<3 -

Gårdagen

Jadu , vad ska man säga? Haha. Vissa gjorde nog bort sig igår och har ångest idag. Men inte jag inte :D Jag gör inge dumt faktiskt (A) höhö. Nej men igår så kom flickorna hem hit och vi korkade upp , alla började bli lite smådragna och det var dags att gå ut till bussen. Tror nog nästan att busschaffören ville strypa oss xD Satt och sjung och härja satan på vägen in till stan. Mötte upp Lina och sen träffade jag Jocke snabbt också :) Fick pussas lite innan krogen och så fick jag cigg xD Sen pussades vi lite till och sa hejdå , för stunden. Gick in på Konrad och ja , vad ska man säga. Kul men alla jag var med försvann titt som tätt så jag sprang runt som ett yrväder och letade och dansade för mig själv. Dansade med Dj Hannes en sväng också xD haha. Lilla lilla Johannes ! Han e rolig han :) Tillslut hittade jag någon av dom jag kände haha xD Klockan blev 01.40 och Jocke skrev att han hoppade av bussen. Då fick jag springa och leta efter Ting eftersom jag hade hennes garderobskort. Sprang 3 varv och hittade henne inte. När jag väl var inne på det fjärde , då minsann hittade jag henne. Och fick reda på var hon hade varit och vad hon gjort . Hahhaha jadu Ting , hur känns det idag egentligen? =)  Gick ut och mötte Jocke , vi gick till Musses och köpte bussbiljett och sen ner till bussen. Jag var tvungen att sätta mig för hade så sjukt ont i fötterna. Sen kom bussen , och jag träffade på ett gammalt one night stand , han heter Jocke han med xD haha Eller aa , kallas , enligt mig iaf xD Alla hette/kallades Jocke igår vafan :S Helt sjukt ! Det måste betyda något , men vad? Jaja , när vi kom hem så kikade vi på tv och mös lite. Jag åt 2 hårda mackor med falukorv på och sen gick jag och la mig xD Slocknade nog nästan direkt för minns inte att Jocke kom och la sig xD


Sa ju att ni kanske skulle få se före och efter bild igår , här kommer det ! :D

Före:





Efter:






Blev inte så mkt alkohol igår här hemma men lite iaf




Puss !

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!



Du var riktig fin igår, hoppas ni hade kul och kul att du gör framsteg med Jocke =)

Man blir lite nyfiken om vart du hittade Ting och vad hon hade gjort ;)

2011-01-29 @ 23:41:04
Postat av: Ulleh

Hejsan !



Tack tack :D Vi hade kul och jag hoppas att det är påväg mot ett förållande med Jocke. Det är ju iaf vad jag vill. Haha jag hittade henne bredvid baren med 2 andra vänner. Men vad hon hade gjort tänker jag inte tala om ;)

2011-01-30 @ 12:49:09
URL: http://ulleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner