<3 -

Godmorgon

Har sovit i nästan 12 timmar :O  Somnade tydligen i soffan igår runt 23 tiden. Sen vaknade jag runt 02.00 , då gick jag på toa , drack vatten , rökte och sen kollade jag lite på tv och sen gick jag och la mig i sängen och somnade nästan på en gång. Vaknade nog när Jocke kom och la sig i morse men somnade om och vaknade för ca 30 min sen. Skulle kunna sova mer men nej , det är inte bra att sova för mycket för man blir bara tröttare då.
Idag blir det en lugn dag kan jag tro. Ska städa lite eftersom jag inte orkade göra allt igår. Sen blir det Minuten kl 20.00 på SVT 1 ikväll :) Älskar det programmet  , sen kan det ju hända att man ser mig där också ;)  Åh vill ha pengar så jag kan köpa ny cam och en kamera ! Puss !



Bild från i fredags. Lina och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner