<3 -

Hallå =)

Sitter här och har sjukt ont i höften. Vet inte vad jag gjort :S  Vet inte hur jag ska sitta , ligga , gå eller stå för att det inte ska göra ontt. Är barnvakt också , tills imorgon. Men är inte själv för har sällskap av Jocke :) Men skulle inte vara fel om någon annan tog Saga under natten så jag kan ligga i sängen och lata mig ;) haha. Har väl umgåtts med Jocke nästan varje dag sen julafton , vilket jag tycker är underbart =) Dock var det några dagar vi inte umgåddes eftersom Voniz var här och han umgåddes med sitt ex. Jag gillar honom verkligen , känslorna växer och blir starkare ju mer vi umgås , ju mer vi håller på. Men vågar jag låta det gå längre? Jag är väldigt osäker just nu. Okej , vi har haft sex och vice versa , men vågar jag låta mig få ännu starkare känslor även fast jag vet att han har känslor för sitt ex? Men han säger att han har det för mig också.

I tisdags var jag till Arboga , hem till mamma . Vi gick runt lite i butiker och åt på Konditori Saga´s , jättegoda mackor ! , sen gick vi till affären och handlade och sedan hem till lägenheten så jag fick se den :) Jätte fint faktisk , men toaletten är lite för liten och vardagsrummet också xD   Nästa helg ska jag kanske åka till Karlskoga , hem till Cissi med familj :) Och sen den 28-30e blir det troligtvis Stockholm :) Kanske blir bio i veckan , jag och Jocke har bestämt att vi ska gå och se nya Narnia :)  Sen funderar jag på att dra en utomlandsresa inom en snar framtid , bara mina pengar kommer.

Just ja , den 7e var det ju begravning. Det var jätte fint men glömde ta kort :( Och så var det kul att få träffa Faster Mona igen , har tydligen träffat henne när jag var 2-3 år xD

Nej nu ska jag ta och busa lite med Saga och sedan ta på henne ytterkläder och gå till affären. Puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner