<3 -

Kalas

Idag har det varit full rulle. Upp kl 10.00 och städade sen strax efter 13.00 kom Lena , Sonja och Tings mormor hit. Saga fick öppna presenter och så blev det fika. När dom väl skulle åka så kom Camilla och Anita (Saga´s mormor) och det blev fika igen. Nu sitter jag här och är barnvakt. Eller ja , Saga sover så sött och jag kikar på fångarna på fortet , pratar med folk på msn och så bloggar jag självklart :)   

Får se om Jocke kanske kommer hit senare. Visar sig. Gillar inte att vara själv , inte efter att min far gick bort i december :(  Är så rädd för att jag ska bryta ihop helt plötsligt och inte orka resa mig igen. Så bäst att inte vara ensam för då kanske det inte sker. Saknar iaf min far väldigt mycke. Önskar att jag hade fått träffa honom och tala om att jag älskar honom , innan han gick bort.



Denna söta tårta gjorde Ting , dock är det jag som smält chockladen och gjort "kringlor" och skrivit Saga :)


Söt jag är va? ;) Tagen idag faktiskt. Ska färga håret igen snart för det är lite gulaktigt nu. Var ju rödhårig och har endast blekt det 2 gånger med hm:s egna Totaly Blonde. Funkar fint :D Ska dock inte bli platina (fjortis) blond utan ska bli mörkblond hade jag tänkt.

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner