<3 -

Måndag

Ja , i lördags var det ju kalas som ni vet. Glömde skriva att Mini och hennes mamma var här också :D Och deras hund , såå söt !     Runt 23.00 tiden i lördags blev jag hämtad av Jocke. VI åkte och tankade och sen åkte vi till Sthlm , var framme vid Sthlm central 00.14. Vi skulle hämta Ozzy där. Jag pratade med Voniz och hon satt på en bar på Söder så hon kom till centralen och vi sprang till donken så vi kunde pissa och köpa chees burgare , mums , men snart äre slut på sånt skräp :)  När vi kom tillbaka hade Ozzy kommit och då försökte vi hitta ner till E4:an , eller aa E4:an åt rätt håll xD Tog ett tag men sen såg jag en skylt och sa här ska vi svänga upp. Men Jocke trodde mig först inte men han svängde ändå och det visade sig att jag hade rätt :) Mohaha.  Vi åkte till Upplands Väsby och släppte av Voniz där. Passade på att säga hej till Pettsson också och hans kompis.  Sen hoppade jag in i bilen igen och vi åkte till donken i Väsby , Ozzy behövde gå på toa och få mat i magen. Hemresan var lite små läskig , för på vissa ställen var det en sån tät dimma så man knappt såg vägen. Trodde ett tag att vi skulle åka av vägen men Jocke har faktiskt bra koll (Y) . Vi var tillbaka i Västerås typ 03.00 och då stannade vi och tog en cigg och sen åkte vi runt i typ 2 timmar. Kom hem strax efter 05.00 tror jag. Då blev det sängen och vaknade runt 14.10 igår. Klev upp och möblerade om lite granna och sen latade jag mig bara framför tv:n. Sen på kvällen kom Jocke och Ozzy och hämtade mig och vi for till donken. Åt 2 chees burgare och köpte med 3 till Ting. Kollade på Tila Tequila när jag kom hem och sen låg jag i sängen och sms:ade med Jocke :D , och bråkade med mitt ex...   Tillslut somnade jag och drömde bra dröm :) tihi (A)

Idag vaknade jag kl 12.00 av att Saga låg och skrek. Förstår inte att Ting inte vaknar när hon ändå sover i samma rum som sin egen dotter. Hon har nog blivit för van vid att jag finns och kan ta Saga. Så jag behöver åka bort tror jag. och inte bara över en helg. Utan minst en vecka så Ting bli van med att ej ha någon som kan ta Saga när hon inte vaknar. Hon är mamma och det är hon som ska vakna av sin dotter och ta henne.  

Var med och tävlade om en Magaluf resa med Hugo och Paow igår också , hoppas verkligen att jag vinner. Jag har blivit helt insatt i båda två. Läser deras bloggar flera gånger om dagen och jag får aldrig nog. Vore riktigt kul att vinna faktiskt. Få veta hur dom är i verkligheten , men jag tror att dom båda är sjukt underbara. 

Nu ska jag snart ta och se på Glee , men vet inte om jag ska väcka Ting först eller inte. Puss !


 
Saga och jag för några månader sen. Bodde fortfarande hemma här :P

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja det tycker jag verkligen att du ska göra. Det är för FAN hon som är mamma och borde ta hand om sin egen unge.

2011-01-25 @ 14:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner