<3 -

Morsning

Blev sent igår , haha eller tidigt idag kanske?  Låg och kollade på Hundtricket på tv som böjade 00.45 och sen började jag och Jocke porra oss , vi förflyttade oss till sängen och hade underbart sex (A) haha . Efter det la vi oss i soffan och kollade på film på datorn. Men när klockan var 04.50 så gick jag och la mig i sängen och slockna rätt fort. Men vaknade när Jocke kom och la sig så vi låg och kramades en stund. Han va lite ledsen fö idag är det ingen rolig dag fö honom :( Stackarn. Jag förstår honom verkligen. Den 17 Feb kommer vi väl båda störtgrina , får se om vi kan ses då och trösta varandra.

Ska kanske följa med och bowla idag och sen följa med på hockey. Var sjukt längesen jag var på hockey nu :O Bowla var också ett tag sen. Får se om jag följer med Jocke m.fl eller om jag blir hemma. Mår väldigt illa och börjar bli förkyld.  Mår illa varje morgon , gravid kanske ? Neh men det tror jag inte , jag går nog bara upp fö tidigt tycker min kropp (A)

Puss !



hahahaha så jääävla söt ! Me lajk jooo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner