<3 -

Natt

Klockan är just nu 01.20 i skrivandes stund. Sitter här och gör nästan ingenting. Senare idag ska jag träffa Jocke och vi ska gå på bio :) Blir att se Narnia , hoppas att den är bra :)  Får se om jag kanske ska träffa mamma och Lasse också , dom skulle tydligen till Västerås. Funderar på om jag ska starta någon film men vet ej vilken jag vill se :/ + att jag är hungrig. Men känns dumt att äta mitt i natten när man är nykter. Haha. Har bestämt mig för att jag ska införskaffa en ny dator och cam , känner att jag kanske vill video blogga någon gång. Och även kunna ta bilder. Camen jag har nu (creative webcam pro) suger ju , funkar inte att ta bilder eller spela in med den :S Och endast att cama på skype. Skumt ! jaja . Godnatt på er , puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner