<3 -

Natti

Precis kommit hem. Jocke och Ozzy hämtade mig och vi åkte till macken och köpte cigg och sen åkte vi till Donken och åt chees burgare :) Sen tog vi en sväng runt stan och sen till macken igen och köpte cola till Ting och  sen skjutsade dom hem mig. Nu är det torsdag och idag börjar Sveriges värsta bilförare och Svensk maffia =)
Ska bli intressant. Får se vad mer som händer men det lär ni få veta senare idag. Nu ska jag kika lite på facebook , Ulrika Fridlund heter jag där för er som är sugna på att lägga till mig (A) Höhö , och sen ska jag dejta kuddarna och täcket.

Nattinatti ! puss <3


Robban , Alex , Ting och Jag
Haha detta var första bilden jag la upp här på bloggen. Robban , Alex , Ting och jag - visst är vi snygga ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner