<3 -

:P

God morgon , eller ja , blir väl god dag xD
Har nyss vaknat. Ska nog snart börja dunka musik och städa. Blir förkrök här imorgon innan vi flickor drar vidare ut på krogen. Blir Konrad (Y) Jenny och Sara ska firas lite i efterskott och vi bestämde oss för att bara vara tjejer. Iaf tills vi kommer till krogen , för där vet man ju aldrig vilka man möter. Ska även springa ner till tvättstugan och se om det finns någon tvätt tid idag så man kan tvätta lite. Skulle behövas.

Någon som kan sponsra mig med en bra kamera (A) Skulle behövas så jag kan ta nya fina bilder ist för att bara kunna använda min sugiga mobil kamera på 3 mp xD hahaha.

Puss från lilla söta mig ;)



Funderar på att göra denna tatuering , precis som Shan "the man" Atci . Vad tycker ni (frågetecken) 
(Så drygt , går inte att göra frågetecken eller att kopiera ett :( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner