<3 -

Tisdag

Wohooo ! Jag är överlycklig ! Jocke kom hit inatt trots att han va sjuk :) Han åkte hit med Mini och Ting när dom ändå var i stan :)   Vi käkade ju mat från mc donalds (donken) och sen såg vi på The nun. Det var helt okej faktiskt , men har sätt läskigare filmer ;)

Just nu ligger Jocke och sover så sött och jag är barnvakt. Funderar på och fixa mat men vet inte om jag orkar laga mat :O haha , att man kan vara så lat ibland. Får se vad som händer mer idag. Ska väl se några avsnitt till av Glee och sen kanske börja kika på The walking dead , sägs att den serien ska vara grymt bra, någon som sett den och kan tala om vad just ni tycker? =) 



Saknar älskade Skrutten , får snart ta och åka till Arboga ,
hem till mamma och hälsa på så jag får gosa med honom <3

Puss !


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gulligt av din kille att komma till dig trots att han var sjuk =) det måste betydda att han gillar dig ;)

Barnvakt igen????

Är det din syrrans unge du är barnvakt till eller?



Gillar din blogg :)

2011-01-26 @ 22:00:55
Postat av: Ulleh

Han är inte min kille , ännu ;) Ja barnvakt igen , det blir ofta.. :/ Det är min kombos unge :P



Va kul att du gillar den :) Kram ! :)

2011-01-27 @ 01:06:15
URL: http://ulleh.blogg.se/
Postat av: Lisa

Okej...får hoppas att det blir ni två snart då :)



Du får väl säga till på skarpen till din kombo att hon får själv ta hand om sin unge för det är ändå hon som skaffat den...annars så har de lätt att lämna ansvaret på andra det är så bekvämt.



Lycka till med killen ;)

Kram

2011-01-27 @ 14:00:09
Postat av: Ulleh

Det hoppas jag med :) Tihi



Sa faktiskt till henne lite igår att det är hennes unge och hon som ska ta hand om henne. :)



Tack tack :)

Kram

2011-01-27 @ 14:03:53
URL: http://ulleh.blogg.se/
Postat av: Lisa

Bra där ;)

Du ska faktiskt se till och få din drömkille och skaffa egna ungar istället ;)



Stå på dig

2011-01-27 @ 14:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner