<3 -

Trött

Jag är riktigt trött idag. Varför vet jag ej :S Kanske sovit för mycke inatt. Jocke har åkt hem nu :(  Men vi träffas väl snart igen :D Antar att vi kommer göra det imorgon eller nå xD Om inte inatt beroende på om han har bil eller inte. Om 2 timmar är det Top model iaf :) Sen får jag se vad som händer. En dusch ska iaf bli av. Vill ha mina pengar nu ! Så jag kan dra iväg. Känner att det verkligen behövs. Får väl hitta någon att bosätta mig hos i någon vecka eller så om min resa bort känsla blir starkare. Behöver verkligen få en paus. Vissa saker börjar bli för jobbiga , vissa personer börjar jag störa mig mer och mer på. Jaja , nu kommer en bild jag tycker var lite rolig men samtidigt söt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner