<3 -

Bloggtorka , igen

Har köpt en fin fin kamera nu :) Så lägger in lite bilder senare idag eller imorgon och så kanske det kommer ett videoinlägg också ;) 

Blev party igår så har lite int i huvudet idag ;) Haha. Ikväll kommer Jocke hit och jag ska bjuda honom på pizza och så ska vi se på melodifestivalen och mysa :)  Han ska även förklara en grej för mig..

Igår iaf så åkte jag , Ting , Saga och Jocke in till stan med 11.00 bussen. Vi träffade på lite folk på stan och Jocke träffade på vänner och följde med dom ist för oss tjejer ;)  Haha. Vi gick runt lite på stan och sen vid 13.30 gick jag , Ting och Saga till stationen. Skulle göra Adde sällskap i väntan på tåget . Var så längesen vi träffades sist så det var trevligt :)  Sen kl 15.00 kom Vicki in med tåget och vi gick och mötte Marie vid swedbank och sen in och fixade med det vi skulle göra där. Tog ut 10.000 samtidigt och sen åkte vi till Hälla. Lämnade först Saga hos sin mormor och sen shoppade vi lite . Blev lite smink , min favorit Carolina Gynning´s parfume Passion (Doftar så gott. Har go girl också men den börjar ta slut) , strumpbyxor , strumpor , kamera och alkohol.
Camilla kom och gjorde oss sällskap när vi skulle äta och sen körde hon hem oss och umgåddes med oss (Y) Strax innan 21 kom Jenny , Amanda och Kim till oss och vi började dricka , alla utom Camilla för hon skulle köra . Sen vid 01.00 tiden gick vi ut och satte oss i bilen och åkte en liten sväng. Åkte till stationen och träffade folk och sen till statoil , donken och sen till Gryta så jag fick träffa Jocke och ge honom lite mat och pussas lite :) Sen bar det av hemåt. Då satt jag och Ting och pratade ett bra tag innan vi kände att vi behövde sova.

Nu har jag nyss duschat så ska snart gå ut med Nikita och så ska jag snygga till mig lite grann :P

Puss !

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej!



Nu är veckans bloggtop 10 avgjord! Skynda dig in på bloggen och kolla om just DU vann! Klicka på länken nedan:



http://twilighteclipse.blogg.se/2011/march/veckans-bloggtop-10.html#comment



Många stora kramar från Felicia på twilighteclipse

2011-03-13 @ 20:50:11
URL: http://twilighteclipse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner