<3 -

Dålig uppdatering

Vet att det är dålig uppdatering från mig just nu, Min dator har blivit helt cp och använder den nästan aldrig längre. Är rädd för att den ska krascha eller något liknande. Så funderar på att köpa ny dator faktiskt , eller skicka in denna på lagning men då tror jag nästan att jag satsar på en ny ist. Och kanske säljer denna till någon dataexpert ;) haha . Har ont i huvudet och mår illa :( Gjort det i 3 dagar nu. Ska nog snart lägga mig i sängen och se någon film eller så.  

Saknar Jocke :( Trots att han åkte hem idag. Men han kommer nog imorgon igen för då är jag troligtvis själv igen :)  Skulle vilja ha pengar dock så jag kan köpa god mat och göra det lite romantiskt ;)
Jag vill verkligen ha honom. Han är precis som min "dröm kille" är ;) haha.

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner