<3 -

Godmorgon

Igår blev en lugn dag. Mös massa med Jocke , vi åt tacos och kollade på tv och sedan film i sängen. Sen hade vi underbart sex ! haha xD Sen löste vi lite "sökord" och sen sov vi , då var klockan runt 05.00 :O  Vaknade 09.34 idag och trodde jag hade försovit mig , jag tyckte nämligen att klockan var 19.37 xD Haha ! Smart ass ;) Har nyss varit ut med Nikita så ska snart ta och väcka Jocke för klockan 10.55 går bussen , sen 11.53 sitter jag på tåget påväg till Enköping. Ska dit och hjälpa lillesyrran :) Sen hem och kika på big brother och ta det lugnt . Och imorgon ska jag sova mkt och sen tvätta , för på fredag åker jag och Jocke på kryssning (Y)  Skönt att få komma bort lite , och just denna vecka har jag varit hemmifrån mycket tycker jag . Jag måste ju också få roa mig och åka bort ibland. Får se om jag kommer hem på söndag eller om jag sover hos Jocke och kommer hem på måndag.

Lägger upp bilderna från i måndags senare idag när jag kommit hem igen :)

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner