<3 -

Hejsan

Hade riktigt svårt att somna inatt :( Låg nog vaken till kl 05.00 tror jag. Men tillslut lyckades jag somna , men blev väckt runt 10.30 för Ting ville sova lite och det ville ej Saga. Så jag tvingade mig själv upp och tog en morgoncigg och sen gick jag ut med Nikita och sen busade jag med Saga i ca 2 timmar och sen ville hon sova så då la jag mig igen. Och vaknade vid 16.00. Då hjälpte jag till att städa lite , lite , lite grann :P Haha. Sen gick jag till affären och sen bara tagit det lugnt. 

Marie har ej ringt ännu så hon ringer nog i morgon :) Om inget allvarligt har hänt . Jag hoppas på det bästa.

Puss !

Kommentarer
Postat av: MADDES

God morgon! Hur mår du idag tjejen?

2011-03-11 @ 09:19:56
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner