<3 -

Hojj !

Igår var jag till Karlskoga. Åkte med bussen från Västerås kl 10.15 och var framme 12.10 . Min syster mötte mig på stationen och så gick vi till pizzeria Viking och köpte med mat hem :) När vi kom hem så åt vi och sen var det dags att gå och hämta ungarna på dagis. Vi gick till Öb och Netto lite snabbt innan vi gick hem igen och fikade och sedan öppnade ungarna dom försenade julklapparna jag hade med mig. Dom gillade det dom fick iaf :)  Sen var det dags för mig att åka hem :(  Hade tur för precis när jag kom fram till stationen så kom bussen xD Hann inte ens röka innan :(  Så fick sitta på bussen och vara röksugen i 2 timmar. Haha xD  Direkt när jag klev av bussen hemma i Västerås så tände jag en cigarett och sen ringde Jocke så gick in mot stan och mötte honom. Vi gick till ica så han kunde köpa cola och sen till Subway så han kunde få mat , jag bjöd på det ;) Sen gick vi till bussen , den kom 19.47 så klev av utanför coop vid mig vid 20.15 , gick in på pizzerian här och köpte med mat till mig hem. Käkade , gick ut med Nikita och sen duschade jag. Sen vid 23 tiden la jag mig i sängen för jag var så himla trött och kramades lite med Jocke innan jag somnade.  Lägger in bilder från gårdagen senare idag eller en annan dag.


Vaknade först vid 10.30 tiden idag. Tog en morgon cigg , gick ut med Nikita och sen la jag mig i soffan och kikade på Sann skönhet och åt lite och sen la jag mig och vilade lite. Vaknade för ca en timme sen .
Ska snart gå till affären och ut med Nikita igen :)
Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner