<3 -

Home

Var ju ner på stan och träffade mamma tidigare idag. Passade även på att träffa saknade Jenny , det var trevligt trots att det bara var en kost stund. Men vi får ta och ses snart igen :)
Sprang in på affären lite snabbt när jag hoppat av bussen här vid mig. Köpte lite mat osv . Sen åt jag när jag kom upp , Ting hade lagat lite mat (Y) . Sen har jag bara kikat på tv och spelat kort xD haha .

Imorgon kommer Marie hem (Y) Hoppas att hon hör av sig då och att hon/dom har haft det kul i Thailand :)

Nu ska jag ta någon macka , sen se på tv och sen lägga mig i sängen med datorn och kolla på en film innan jag somnar :)

Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner