<3 -

Pics

Fredag











Lördag









Söndag

Var bara hemma. Eller ja , jag gick till affären och köpte grejjer till Tacos och sen fixade jag det , blev en vanlig tacos och sen "min" tacos ;) Den e lite spec , folk som älskar tacos och Philadelphia ost lär älska den (Y)


Igår

Igår tog faktiskt jag och Jocke en tripp till Eskilstuna.
Gick från stationen till Tunapark.
Var där några timmar innan vi åkte hem igen.
Vi var i Västerås 18.25 så då gick vi direkt till New Yorker så jag kunde köpa lite mer kläder.
Tänkte kanske visa det jag köpt sen om ni e sugna på att se :D


Dagens

Stan snart och fika med Jenny.
Sen kanske shoppa lite och sen hem och färga håret och så ska Jocke laga god mat till mig , han måste visa att han kan det ;) haha !


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner