<3 -

Sjuk?

Tror att jag börjar bli sjuk faktiskt :(  Har fått ont i halsen och är förkyld . Ska kolla febern sen också. Vafan , jag vill inte bli sjuk nu ! Är så mkt som troligtvis ska göras denna vecka. Idag ska det tvättas , på onsdag ringer nog min ena syster , på torsdag kanske jag ska träffa henne , på fredag ska jag nog till Enköping och hjälpa Vicki med en grej och på lördag kanske det blir Sthlm. Då får jag ju inte gå och bli sjuk :O Finns det någon magiker som läser min blogg och kan använda magi för att få mig frisk (A)? haha xD

Har nyss varit ut med Nikita. Funderar på att lägga mig i sängen med Jocke snart igen , känner att jag verkligen skulle behöva sova lite till. Men ska kika facebook osv först.

Jag skulle behöva någon att prata med , någon som är smart och kan ge mig tips på hur jag ska göra gällande en viss grej.

Puss !


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

SV: superkul att du är med i dagens blogg :D <3

2011-03-07 @ 13:07:47
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner