<3 -

Sol

Skönt att det inte snöar idag utan är soligt och rätt skönt ute faktiskt :) Just nu vill jag bara ut och gå men är barnvakt då Ting skulle åka in till stan och hämta vagnen som står hos Camilla. Är även sjukt trött , skulle verkligen behöva sova ut men får se om det blir så imorgon. Då ska ändå Ting och Saga in till stan. Hon ville att jag skulle åka med så jag kan ta Saga medans Ting ska på möte men nu ska Carro sova här så då kan hon antagligen kanske åka med och ta Saga så jag kan få sova ut och bli mitt riktiga ja igen. När Ting kommer hem igen ska jag springa iväg till affären och så ska jag ta en dusch , det behövs ;) haha.

Nu ska jag lägga mig i sängen bredvid Jocke och mysa lite med honom medans Saga springer runt och leker :)
Puss !

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej!

Nu är vinnarna i Bstore tävlingen presenterade!

Kika in och se om du vann! :)

http://adaras.se/2011/march/utkast-mars-31-2011.html#comment



Ska jag fortsätta med tävlingar? Tyck gärna till! :)

Kram! <3

2011-03-31 @ 23:48:32
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner